Laatste dagen in Sydney! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Jurre Snoek - WaarBenJij.nu Laatste dagen in Sydney! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Jurre Snoek - WaarBenJij.nu

Laatste dagen in Sydney!

Door: Jurre

Blijf op de hoogte en volg Jurre

03 Oktober 2008 | Australië, Sydney

Hallo trouwe lezers van mijn forum! :D

Nou, hier gaat alles nog steeds helemaal super! Afgelopen woensdag hebben we met de hele groep het afscheidsfeest gehad, dus het gaat nu echt beginnen!

Tot volgende week woensdag (8 okt) verblijf ik in Sydney en 's avonds vlieg ik dan met 1 jongen en 2 meisjes naar Cairns toe. Tot volgende week woensdag zit ik ook nog met deze mensen in een hostel, wat hardstikke gezellig is.. Gisteren was onze eerste dag alleen en hebben we eigenlijk niet zo veel gedaan, 2 roomies (australisch voor kamergenoten) moesten nog e.e.a. regelen en kopen in de stad, dus dat hebben we nog even gedaan en vervolgens lekker in het park gelegen, want het weer is hier nog steeds gewoon lekker 33 graden! :) Gisteravond nog een aantal gezellige mensen op het dakterras van het hostel ontmoet (wollonische belgen, een duitser en twee nederlanders).

Vandaag heerlijk met z'n vieren naar het strand van Sydney geweest (Bondi Beach) en net gegeten en jullie raden never nooit wat?!

ANDIJVIE STAMPOT MET SPEKJES!!

Ja, overheerlijk hoor!

Ik ga nu even douchen en vanavond lekker op tijd naar bed!

Laterr (H)

• 03 Oktober 2008 - 08:30

Tineke:

Hé Jurre! Zo te horen heb je een schitterend leven daar... Hopelijk veroorzaakte de andijviestamppot (g)een klein heimwee-momentje en was 'ie net zo lekker als bij Oma.
    Ik geloof graag dat je batterij weer even opgeladen moest worden aan het Bondi Beach na alle eerste indrukken van de afgelopen week.
    Ga straks eerst eens even op de kaart kijken waar Cairns precies ligt, zodat ik weet waar mijn neef uithangt.
    Zorg goed voor jezelf en voor de anderen, óp naar de volgende bestemming.
    Lieve groetjes, Tineke

• 03 Oktober 2008 - 09:01

Oma Corry:

hoi jurre wat leuk weer nieuws van je te horen en lekker gegeten, geniet er maar van liefs oma corry

• 03 Oktober 2008 - 09:04

Marleen:

Hoi mop,

Het klinkt allemaal echt super en grappig dat je daar ook gewoon hollandse pot kan eten is op z'n tijd ook wel erg lekker.
    Geniet maar van de zomer die er daar aan zit te komen want hier word het de komende dagen alleen maar kouder(10 graden)
    Veel plezier,
    kus Marleen

• 03 Oktober 2008 - 09:47

Lydia:

Super dat je het nog naar je zin hebt!:D Hier begint het steeds kouder te worden en jij ligt gewoon lekker op het strand!:S Geniet maar lekker..
    Kus!(L)

• 03 Oktober 2008 - 13:12

De Kwantjes:

Super Jurre je berichtjes. Zo te horen geniet je er met volle teugen van. Je foto's waren ook erg gaaf. Hier in Ankeveen is alles ok. M & S hebben allebei hun theorie ex. gehaald. Dus nu op voor hun rijbewijs.
    We houden je op de hoogte. Veel groetjes uit Ankeveen en een pootje van Joop..........

• 03 Oktober 2008 - 16:02

Caroline:

Jurre wat een super weer heb jij,het gaat hier stormen het weekend. Wat een prachtige foto`s heb je gemaakt,leuk die kangaroos.Lekker hè zo`n Hollandse pot.Geniet er van jongen,liefs en een dikke knuffel,mama

• 03 Oktober 2008 - 19:28

Martin:

Jurre,
    We volgen jouw avonturen nauwgezet. We hebben jouw laatste verslag net aan opa en oma Snoek laten lezen. Landkaarten erbij, zodat ze precies weten waar je zit. Je moet de hartelijke groeten van ze hebben. En uiteraard van ons ook.
    Martin.

• 03 Oktober 2008 - 21:50

Gert-Jan:

Fans in overvloed Jurre.Het schrijven van je ervaringen gaat je erg goed af en is absoluut leuk om te lezen.Ga morgen eerst een grote kaart aanschaffen voor op de muur om jouw reizen nog beter te kunnen volgen. Geniet van je vrijheid en tot horens of lezens.

Lieve groeten van je papa.

• 03 Oktober 2008 - 22:02

Peter En Elize:

Hoi Jurre,
    Leuk om weer wat van je te horen en te zien. Je staat in ons favorieten! ;) We zien dat je geniet, zelf van het eten. Nou 1 ding, Lydia houdt beslist niet van rauwe andijvie met spekjes (rauwe rats) ;) Geniet heerlijk van de zon. wij gaan morgen een weekje op vakantie, maar daar is geen zon. Liefs Peter en Elize

• 04 Oktober 2008 - 14:25

Daan!:

Hee jurre!!:d
    je bent al aardig gewend in australië!! super leuk!!:D
    liefs Daan.

• 08 Oktober 2008 - 10:21

Tante Miep En Oom Ni:

Hallo Jurre,
    Zo te zien gaat het goed met je. Hier ook zo. Van-
    middag gaan we met oma Corrie naar de Makro, en
    Maurice heeft een nieuwe
    dierenarts in dienst genomen!! Hij gaat ook
    naar diverse landen in Azie, o.a. China. We blijven je volgen. Groetjes Miep en Nic.

• 08 Oktober 2008 - 13:57

Daan En Magda!:

Hoi jurre!
    nou het is precies Drenthe bij jullie! :D (behalve dan de kangaroes)
    op dit moment vlieg je vast naar cairns, super om zo je berichten te volgen! :D nog heel erg veel plezier!
    liefs, magda en daan!