National Park "The Blue Mountains" & Tropical Rai - Reisverslag uit Sydney, Australië van Jurre Snoek - WaarBenJij.nu National Park "The Blue Mountains" & Tropical Rai - Reisverslag uit Sydney, Australië van Jurre Snoek - WaarBenJij.nu

National Park "The Blue Mountains" & Tropical Rai

Door: Jurre

Blijf op de hoogte en volg Jurre

30 September 2008 | Australië, Sydney

Hallo iedereen,

vandaag heb ik weer een heleboel gedaan.. Vanmorgen vroeg zijn we al met 20 man naar de Blue Mountains vertrokken, dat is een nationaal park een uur buiten Sydney, en heel erg mooi. We hebben daar een wandeling van 6 km. gedaan, door de middle of nowhere. Vervolgens in de middag gezellig met z'n allen gelunched en daarna naar the Tropical Rainforest geweest, wat ook erg mooi is.. Op mijn fotowebsite, http://picasaweb.google.com/jurre.snoek heb ik er wat foto's op geplaatst, sommige zijn erg veel van hetzelfde, maar daar moeten jullie maar even overheen kijken! Toen we vervolgens in het regenwoud klaar waren zijn we doorgereden naar een ander park waar we kangeroo's hebben gespot! :D (zie foto's)

Morgen een lekkere rustige uitslaap dag en morgenmiddag een afscheidfeest van de groep.. :(

Voor de rest heb ik nog geen informatie over hoe ik mijn reis ga plannen, maar dat volgt nog :D

Verder heb ik nog een post adres, gedurende mijn verblijf in OZ post naartoe gestuurd kan worden:

Jurre Snoek, WoodDuck Mail #278
153 ForbesStreet
Woolloomooloo
2011 Sydney
Australia

Groeten,

Jurre

  • 30 September 2008 - 11:34

    Oma Corry:

    Hoi Jurre je hebt al heel veel gezien he maar ik blijf je volgen nog veel plezier en succes met alles he liefs opa en oma corry

  • 30 September 2008 - 12:05

    Tineke:

    Mooie foto's, Jurre. Is weer eens wat anders dan de hei bij Laren.
    Woolloomooloo lijkt me heel gezellig voor je post, maar dit gaat sneller.
    Wens je veel wijsheid bij je verdere planning.


  • 30 September 2008 - 16:02

    Jasmijn:

    eeeeeiiii,
    echt ontzettend gaaf al die kangaroo`s succes ,orgen en veel plezier
    XX

  • 01 Oktober 2008 - 19:29

    Papa En Lot:

    Heey Jurre
    we zitten net ff je verhaaltje te leze en hebben je foto's gezien..echt super mooi!
    liefs papa en Lot(L)

  • 02 Oktober 2008 - 13:14

    Josephine:

    Hey Jurre,

    Leuk je tezien op de foto's, volgens mij hebben julie het te gek. Blijf je volgen.
    Groetjes Josephine

  • 02 Oktober 2008 - 14:54

    Daan.:

    Hee jurre!!
    wat gezellig allemaal!:D
    hele leuke foto's zeg!:D
    ik blijf je volgen!(A)
    liefs Daan!

  • 02 Oktober 2008 - 17:40

    Marleen:

    Hoi schatje,

    Wat een leuke dingen heb je al gedaan dat belooft nog wat voor de komende maanden. Als ik die foto's zie dan lijkt het me ook helemaal geweldig daar.
    Heb je al een paar leuke mensen ontmoet waar het lekker mee klikt en waar je ook mee verder gaat reizen?
    Ik ga je via deze site zeker volgen de komende maanden.
    GENIET, GENIET van alles wat je tegenkomt en ziet.
    Spreek je snel.

    Dikke kus Marleen

  • 25 December 2008 - 17:33

    Opa En Ma Snoek:

    Hoi Jurre, hier een berichtje vanuit Ankeveen waar we met Martin en Maria en pappa en mamma en de meiden en Mike eerste kerstdag vieren. Heel gezellig, met z'n allen een rollade eten. En ontzettend leuk dat jullie ook een leuke kerst hebben. Vanuit Ankeveen heel veel groeten van opa en oma Snoek.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Jurre

Een jaar reizen door: * Australië * Nieuw - Zeeland * HongKong * Bangkok * Taipei

Actief sinds 14 Juli 2008
Verslag gelezen: 88
Totaal aantal bezoekers 19005

Voorgaande reizen:

24 September 2008 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: