Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Jurre Snoek - WaarBenJij.nu Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Jurre Snoek - WaarBenJij.nu

Sydney

Door: Jurre

Blijf op de hoogte en volg Jurre

28 September 2008 | Australië, Sydney

Hi mates!

Hier alles heeeelemaal super! Sydney is echt een onwijs gave stad! Na gisteren te zijn aangekomen zijn we meteen met een paar jongens de stad even in gegaan (loopafstand van ons hostel), waar heel erg veel winkels, veel mooie gebouwen oa the operabuilding te vinden zijn.

Ons hostel is erg gezellig en ik slaap met 4 jongens en 2 meisjes op een kamer en gezamelijk hebben we twee badkamers..

Gisterenavond hebben we met de hele groep gebarbequed, en jaja krokodil en kangeroo gegeten :D

Vandaag hebben we een havencruise gedaan op een grote boot, wat ook erg gezellig was met z'n allen..

Morgen hebben we met een deel van de groep een regeldag, om de bankzaken, sofinummer en medicare pas te regelen..

Op internet heb ik een website, waar ik probeer regelmatig wat op te uploaden.

Groeten,

Jurre

• 28 September 2008 - 14:13

Kwantjes:

Hoi Jurre
    Fijn te horen dat
    je het naar je zin hebt.
    Leuk om je verhalen te volgen.
    Groetjes van de Kwantjes

• 28 September 2008 - 15:25

Martin:

Ik had gehoopt de eerste Ankevener te zijn met een reactie, maar helaas. Een paar dagen onderweg en toch al een heleboel gezien. Mooie foto's. De belangrijkste bezienswaardigheid van Sidney heb je ook al gezien, zag ik. We wensen je heel veel plezier en wachten met smart op jouw volgende reportage.
    Groeten.
    Dutch End Mates

• 28 September 2008 - 16:44

Oma Corry:

fijn weer wat te horen! en dat je het heel erg naar je zin hebt. en hele leuke foto`s
    XX oma

• 28 September 2008 - 16:51

Jasmijn:

hee broertje
    klinkt allemaal echt super vet!
    en leuke foto`s!
    XX jasmijn

• 28 September 2008 - 19:03

Tineke:

Hé Guppie, (=synoniem voor Mini-Snoek)
    Het doet mij deugd dat je ook het lokale voedsel weet te waarderen.
    Als echte Snoek had ik ook niet anders van je verwacht....
    Veel succes met het in orde maken van je papieren, regelneef.
    Koudekerkse groetjes.

• 28 September 2008 - 19:36

Peter En Elize:

Hoi Jurre,

We zien dat je het heel erg naar je zin hebt. Fijn om te horen. Het is leuk om op de hoogte te blijven en hebben ook je foto's bekeken. (leuke foto's) Ik hoorde dat Lydia je kamer weer netjes heeft achter gelaten. Ze had het naar haar zin met je zusjes.
    Fijne tijd nog en je hoort wel weer wat van ons.

Liefs Peter en Elize

• 29 September 2008 - 07:58

Miep & Nic:

Hoi Jurre,
    Fijn dat je het leuk hebt in Sydney. We blijven je verhalen volgen.
    Groetjes Miep en Nic.

• 29 September 2008 - 18:41

De Dwingelooer's:

geweldig hoe we op deze manier met je mee kunnen leven !!! heel veel plezier en we volgen je op de voet

groetje's de dwingelooer's

• 29 September 2008 - 20:37

Gert-Jan:

Hey maatje,
    Als ik dit zie genieten wij hier maar een saai leven.Je beleeft wel heel erg veel in een paar dagen.We hebben 3 fijne dagen in Nice\Monaco gehad.Weer was 1/2 zon-wolk,wel even lekker weg.Hebben je sms ontvangen. Is het allemaal gelukt met je papierwinkel?
    Bijgaande het mailadres van de beton bruggebouwer,het maatje van Andre v/d Berg in Brisbane.Hij zal event. hulp of werk kunnen leveren zonodig.Revereer aan Andre(in Duits).
    Olaf.Kliem@Ibbjv.com.au

Groeten en geniet Papa

• 23 Oktober 2008 - 17:36

Sander:

hey jurre leuk te horen dat je het zo vet hebt daar ik ben nog steeds bezig met men stage. ik hoop dat je daar nog veel leuke dingen zal beleven en spreek je snel weer