Eerste dag - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Jurre Snoek - WaarBenJij.nu Eerste dag - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Jurre Snoek - WaarBenJij.nu

Eerste dag

Door: Jurre

Blijf op de hoogte en volg Jurre

25 September 2008 | Thailand, Bangkok

Hallo iedereen,

hier mijn eerste berichtje vanuit het buitenland. De vlucht Amsterdam-Bangkok is goed verlopen, geen vertraging ed. gehad. Door het tijdsverschil heb ik wel een beetje een jetlag, maar dat hoort er wel een beetje bij, toch? :)

Vanmorgen werden wij opgehaald door een touringcar en een gids die ons een kleine uitleg gaf over de stad, niet zo interessant allemaal als je net 11 uur in het vliegtuig hebt gezeten en door het praten met alle 80 (erg gezellige) jongeren, niet hebt geslapen ;)

Vervolgens ingechecked in het Royal Princess hoten in Bangkok, 4 sterren en een heerlijk buitenzwembad (het is hier ook 33 graden).

Vanmiddag zijn we met 10 jongens het centrum van Bangkok even in geweest en met de wel bekende "tuctuc", die overigens levensgevaarlijk rijden. Erg leuk allemaal en natuurlijk onze eerste Thaise big mac gescoord..

Vanavond vertrekken we met de hele groep naar het uitgaans/backpackers centrum van Bangkok en gaan we gezellig wat drinken om vervolgens morgen om half 2 richting Taipei en dan Sydney te vliegen..

Over een paar dagen zal ik jullie weer schrijven over mijn verblijf in Sydney..

Groeten,

Jurre

• 25 September 2008 - 13:27

Tineke:

Ha Jurre, leuke (stinky)stad hé, Bangkok.
    Geweldig voor je om kennis te maken met deze bjzondere cultuur.
    Slurp het op en probeer vooral ook het Thai-food even uit. Niet te versmaden!!
    Liefs Tineke

• 25 September 2008 - 15:08

Jasmijn:

hee broertje,
    leuk dat je het naar je zin hebt en veel plezier!
    XX jasmijn&Leonie

• 25 September 2008 - 16:09

Danielle,,:

Heeee jurre!
    wat leuk dat je het naar je zin hebt!
    ik zal je verhaaltjes blijven volgen hoor!:D
    Heel veel liefsss, Daan!

• 25 September 2008 - 16:59

Martin:

Jurre,
    Spannend allemaal. We zullen je op de voet volgen. Dat is nog eens wat anders dan backpacken in Ankeveen.
    Geniet ervan.
    Groeten.

• 25 September 2008 - 17:05

Kim:

Heeey Jurre:D!

Wat goed dat je een goede reis hebt gehad!!
    Hehe ben wel jaloers hoor op je!
    Wat maak je nu al een hoop mee he,wat ik dan lees;)!

NOu geniet nog eventjes in Bangkok en goede reis morgen(K)

Dikke kus Kim en JP

• 25 September 2008 - 18:08

Papa:

Hey avonturier.
    Top dat je het naar je zin hebt,heb de hele dag aan je gedacht en zie nu hoe gemakkenlijk het allemaal is om contact te hebben.Wij reizen morgen af naar Nice met M&W.Geniet met volle teugen.

Liefs Papa

• 25 September 2008 - 18:13

Oma Corry:

Heel veel succes en plezier xx

• 25 September 2008 - 18:33

Oma Snoek:

Zit ik hier voor de computer in de Hoep.B. ln. en kan alle berichten volgen.Geweldig dat dit kan.Verder nog een hele goede reis en ik vertel het vanavond aan opa!! We volgen je op de voet.
    ( opa is zingen).
    Liefs van Opa en Oma Snoek

• 25 September 2008 - 21:15

Bart:

Klinkt al goed hoor Jurre:D

Meteen een big mac erin en dan moet alles natuurlijk goed komen:P

Ik hou je in de gaten;)
    gr je neef

• 26 September 2008 - 17:06

Lydia:

Goed om te horen dat je het naar je zin hebt. Veel plezier verder en geniet ervan. Ik zal dit weekend goed op je zusjes passen! ;)
    Dikke kus! (L)

• 28 September 2008 - 16:58

Henry:

Ha Jurre,

Je hebt het goed bekeken, jochie. Nu al mooie steden, mooie verhalen, mooie ervaringen en dan te bedenken dat je nog ca. 10 maanden daar mag zijn én mag blijven genieten!

We keep in touchie,
    Henry