Laatste loodjes - Reisverslag uit Nederhorst den Berg, Nederland van Jurre Snoek - WaarBenJij.nu Laatste loodjes - Reisverslag uit Nederhorst den Berg, Nederland van Jurre Snoek - WaarBenJij.nu

Laatste loodjes

Door: Jurre

Blijf op de hoogte en volg Jurre

21 September 2008 | Nederland, Nederhorst den Berg

G'day mates,

Jaja, het is dan eindelijk bijna zover! Mijn avontuur 'down under' gaat bijna beginnen! Na een leuk afscheidsfeestje te hebben gehad vandaag, begint het er dan echt aan te komen. Ik heb er heel erg veel zin in, maar ik denk dat het een onwijs leuk en leerzaam jaar gaat worden.

Ik zal proberen om regelmatig op deze website een stukje te schrijven over de avonturen die ik in Australië beleef zodat jullie een idee krijgen waar ik al die tijd mee bezig ben..

Iedereen bedankt voor de kaarten en cadeau's.

Greetz,

Jurre

• 23 September 2008 - 19:49

Sanne:

Hey Jurre, daniel en ik konden zondag niet komen, maar we willen je wel heel veel plezier wensen!

• 24 September 2008 - 07:55

Vonne:

Jurre! Heeeel erg veel succes/plezier! Geniet er van. En hou ons een beetje op de hoogte;)
    xxx

• 25 September 2008 - 09:17

Oma Corry:

ik kijk er naar uit veel geluk xx

• 26 September 2008 - 06:53

Miep En Nic: