Laatste loodjes - Reisverslag uit Nederhorst den Berg, Nederland van Jurre Snoek - WaarBenJij.nu Laatste loodjes - Reisverslag uit Nederhorst den Berg, Nederland van Jurre Snoek - WaarBenJij.nu

Laatste loodjes

Door: Jurre

Blijf op de hoogte en volg Jurre

21 September 2008 | Nederland, Nederhorst den Berg

G'day mates,

Jaja, het is dan eindelijk bijna zover! Mijn avontuur 'down under' gaat bijna beginnen! Na een leuk afscheidsfeestje te hebben gehad vandaag, begint het er dan echt aan te komen. Ik heb er heel erg veel zin in, maar ik denk dat het een onwijs leuk en leerzaam jaar gaat worden.

Ik zal proberen om regelmatig op deze website een stukje te schrijven over de avonturen die ik in Australië beleef zodat jullie een idee krijgen waar ik al die tijd mee bezig ben..

Iedereen bedankt voor de kaarten en cadeau's.

Greetz,

Jurre

  • 23 September 2008 - 19:49

    Sanne:

    Hey Jurre, daniel en ik konden zondag niet komen, maar we willen je wel heel veel plezier wensen!

  • 24 September 2008 - 07:55

    Vonne:

    Jurre! Heeeel erg veel succes/plezier! Geniet er van. En hou ons een beetje op de hoogte;)
    xxx

  • 25 September 2008 - 09:17

    Oma Corry:

    ik kijk er naar uit veel geluk xx

  • 26 September 2008 - 06:53

    Miep En Nic:

    Hallo Jurre,
    We hebben je berichten
    gelezen. We wensen je heel veel plezier. Goede
    reis. Groetjes Miep en
    Nic.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nederhorst den Berg

Jurre

Een jaar reizen door: * Australië * Nieuw - Zeeland * HongKong * Bangkok * Taipei

Actief sinds 14 Juli 2008
Verslag gelezen: 138
Totaal aantal bezoekers 19005

Voorgaande reizen:

24 September 2008 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: